¸¸.•*´•. ¸¸¸.•*´•. ¸ "تنهایی من"¸¸.•*´•. ¸¸¸.•*´•. ¸
سایت اختصاصی سید علی
    تصاوير جديد زيباسازی وبلاگ , سايت پيچك » بخش تصاوير زيباسازی » سری ششم www.pichak.net كليك كنيد
        در این خانه ی  متروکه ی ویران را کسی دیگر نمی کوبد
 
  کسی دیگر نمی پرسد چرا تنهای تنهایم
 
و من چون شمع می سوزم
 
  و دیگر هیچ چیز از من نمی ماند
 
  و من گریان و نالانم
 
  و من تنهای تنهایم
 
 درون کلبه ی خاموش خویش اما
 
  کسی حال من غمگین نمی پرسد
 
  و من دریای پر اشکم که طوفانی به دل دارم
 
  درون سینه پر جوش خویش ، اما
 
کسی حال من تنها نمی پرسد
 
 و من چون تک درخت زرد پاییزم
 
 که هر دم با نسیمی می شود برگی جدا از او
 
 و دیگر هیچ چیز از من نمیماند
تصاوير جديد زيباسازی وبلاگ , سايت پيچك » بخش تصاوير زيباسازی » سری ششم www.pichak.net كليك كنيد


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نوشته شده در تاريخ 18 ارديبهشت 1395برچسب:, توسط سید علی |